Lectura recomanada – Peregrinaje de un Yogui – Swami Ramdas

Om Shanti!

Avui us recomano aquest llibre del Swami Ramdas, un gran mahatma, un sant.

El podeu adquirir aquí en una edició renovada i comentada pel nostre Swami Satyananda Saraswati.

No us vull explicar gaire més cosa d’aquest llibre, ja que val la pena llegir-lo per anar descobrint com es pot fer més forta la nostra fe a través d’un viatge geogràfic mitjançant un viatge interior.

Segons l’editorial:

Swami Ramdas:

Aquesta obra és una extraordinària autobiografia espiritual. Swami Ramdas renuncià a la vida domèstica, ho abandonà tot i emprengué un llarg pelegrinatge per tota l’Índia que finalitzà amb el reconeixement de la seva plenitud i la joia al seu cor. Amb gran bellesa relata com, per la seva total entrega a Rama i per la repetició del mantra, trobà el camí directe al reconeixement de la divinitat en tot.

Peregrinaje de un YoguiSobre l’autor:

Iniciat en la repetició del mantra de Rama, després d’abandonar-ho tot, passà anys peregrinant pels llocs sagrats de l’Índia, convivint amb sādhus, ascetes i renunciants.
Absort en el nom de Sri Rama i establert en l’experiència de la divinitat, s’assentà al nord de Kerala i creà Anandashram. Compartí el seu estat de plenitud i fou una guia per a milers de persones de tot el món.
És considerat como un dels mestres més rellevants de l’hinduisme contemporani.

Abraçades de pau,

Joan Carles Lara

4 pensaments sobre “Lectura recomanada – Peregrinaje de un Yogui – Swami Ramdas

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.